Friday, June 10, 2011

The Original U.S army 4 Colour Coat


Item sold to Azry cod Bukit Tinggi,Klang,Thanks bro...
Senang-senang masuk blogs aku lagi..





The Original U.S army 4 Colour Coat for sale RM SOLD


- Made in USA
- Rare item,item asli yang digunakan oleh US Army untuk musim sejuk/salji
- 4 poket di depan
- Dilengkapi penutup kepala



Sesuai untuk kaki pancing,masuk hutan dan collector us army item



2 kain,kalis air tau bukan kalis peluru..Tak pun kalis rindu macam lagu Elyana tu..hehe


Saja aku test,lawa dan muat size M/L


Pandangan dari belakang..cun bro !!!*Dari mana aku dapat?Itu rahsia aku..haha


Berbaloi-baloi..macam iklan celcom la pulak..hehe


US ARMY..Bro!!*Item adalah barang sebenar yg digunakan oleh US ARMY 


Depan..Jangan tengok perut..hehe


Cantik kan?susah nak dapat barang rare macam ni..Ditawarkan dengan harga RM 180
Harga patut ni..
Kalau ada yang minat boleh call saya..anda dialu-alukan...tq


No comments:

Post a Comment