Monday, July 25, 2011

EDWIN 505XX Kain Guni Dark Blue Kepala Kain Ranggi Metropolis

Peh! tajuk jer dah kasi orang bimbang..hehe 505XX kepala kain item not for sale
kain guni yang lembut dan ada ketak-ketak halus..Selesa dipakai untuk ke mana-mana saja..
Ranggi metropolis tu saja je aku tambah semperna lagu WINGS kesukaan aku...

sebenarnya seluar ni biasa saja ,disebabkan ia kepala kain,itu yang menjadikannya special

Inilah dia line merah yang menjadi tandanya..Kepada yang tidak tahu apa itu kepala@ekor kain..
Untuk pengetahuan,satu gulung kain jeans cuma boleh dapat 2 helai seluar kepala &ekor..Sebagai 
contoh 1 gulung kain kilang boleh buat 300 helai jeans,seluar yang no.1 dan no.300 sahaja yang kepala&ekor..
Korang paham tak ?


cun beb..


Colour Dard Blue ni sesuai juga dipakai dengan kemeja...Aku benggang jugak sebab aku tak boleh guna jeans ke ofis,dan yang lagi aku benggang orang-orang yang datang (vendors)ofis aku ,datang dengan jeans dan kemeja...Evisu lah,Levis lah...

korang cube tengok tali untuk letak talipinggang yang bahagian tenggah tu...segaja dijahit sengget..Itulah treakmark untuk kepala kain..tak kisah jeans jenama apa pun...


dan biasanya orang akan lipat sikit apabila memakai jeans kepala kain..sebab nak tunjuk yang dia 
pakai jeans kepala..Belagak la tu..hehe

Benang Merah ni unik sikit sebab bengkok2,ada jugak yg lurus..bergantung pada jenama jeans...
genes..jeans


Botton Edwin...


layan gambar...


terbaik



Terima kasih kerana sudi membaca coretan aku ni...Ok,cau cincau...
jeans lain Evisu,Evis,Denime,Samurai,Big John,Red ant,Red Monkey dll
Cuba korang google jenama jeans kat atas tu...Belajar sikit mengenal sejarah jeans...

cuba korang klik sini tengok berapa rm harga jeans ni
satu lagi klik sini wo..harga dia memang mahai wo..
satu lagi E-FUNCTION klik sini sebijik macam seluar aku...

TAQ :EDWIN,JEANS,KEPALA,KAIN GUNI

No comments:

Post a Comment