Tuesday, July 17, 2012

Kemeja UNIGLO for sale..SOLD

Harga ditawarkan adalah RM SOLD sehelai.
Kaler Hitam dan berjalur putih pink.
Dikategorikan NOS

Size M kedua-duanya.
Boleh roger aku untuk proses pembelian.





Kebetulan aku baru jumpa Geng S2W..Ni aku selitkan sekali gambar Kad Keahlian aku..Kepada pembaca blogs aku,yang
juga peminat WINGS jom daftar sebagai ahli.

Ni kat lama SSW aku..No.siri W 00220
bermakna Ahli SSW yang ke - 220
Kira ahli berdaftar terawal jugak
selamat malam kepada 12,278 ahli group Kita...
Sayap-Sayap Wings10 July 01:33
selamat malam kepada 12,278 ahli group Kita ini =W=
korang tengok sendiri kat sini ,12.2K ahli SSW terkini.


Kad terbaru..No.Ahli 139..
Bak kata Madi (Bos Sayap2Wings)"Tiada istilah aku peminat no.1 WINGS"
yang ada ialah "Kami Peminat No.1 WINGS"


No comments:

Post a Comment