Monday, October 8, 2012

Konsert Otai-Otai Rock akan datang!!!Updated




Gua dengan JW




Gambar Bro Awie di DB Kota Singa terbaru..Updated..

Sidang akhbar hari tu..Memang hebat..Gandingan Wings, XPDC, May, Rusty Blade dan Lefthanded

detail klik sini


8.10.2012- Selamat hari jadi diucapkan buat the one and only Joe Wings,semoga dimurahkan rezeki,dikurniakan kesihatan yg baik,berbahagia bersama keluarga tercinta :) ucapan hari jadi ini turut dipanjangkan buat pegawai khas beliau yg turut menyambut ulangtahun pada tarikh yg sama iaitu saudara Noh Alonso :)
 

Korang boleh call no tertera berikut...




Saudara Bombay.." Orang Kuat "Penyokong Muzik Rock Tanahair..
Aku respek mamat ni..


Tak perlu aku cerita banyak korang semua pun dah kenal semua kumpulan rock ni...Cumanya penyatuan semula otai ni korang kena tengok aksi mereka...Rusty Black,Tiada Lagi Aku...Lagu yang akan aku tunggu...heheh

MAY pulak..Banyak lagu-lagu menikam kalbu..Sendiri,Dari Kaca Mata dan Cintamu Mekar Di Hati...Korang tak teringin ke tengok diorang perform live ?
Aku tak tau lepas ni bila pulak diorang boleh bersatu macam ni.....Jangan lepaskan peluang..

Belum lagi Tiada lagi kidungmu....Lefthanded...XPDCV6....Tak mau jadi Soh Chai......

Untuk pengetahuan korang semua =WINGS= akan beraksi jam 9 malam.....konsert start pukul 4pm sampai 12am.....

jumpa di sana... 

Rock never dies... Sokonglah muzik rock kita.....










No comments:

Post a Comment