Thursday, April 4, 2013

BMW E36 & E39..Dua model yang best..


E39 M5 Silver model yang dah lama aku impikan.

Assalammualaikum..
Rasanya lama jugak aku tak update blog ni..
Biasalah bro sibuk sikit kebelakangan nih..Apasal tiba-tiba keluar entri pasal BMW nih?Hehehe...
Ko dah pakai BM ke tanya sorang sahabat..huhu..Mana ader!!!


E36 M3 model yang memang menjadi pilihan hati.

BMW (Bas Mini Wilayah ada la)




Tak pa..Tak pa..kita sama -sama layan gambaq yang aku post ni na....



Dengan lampu "eagle eyes" tu
ada sorang sahabat aku..minat betul dengan BM "mata setan "?
Model yang mana tuh..huhuhu..
Rupa-rupanya E60 M5....Puas aku tanya,...


6 Cylinder  single Vanos ni ...






Estoril Blue Metallic E36

Ok,berhenti di sini dulu...Ada masa aku tulis lagi..



No comments:

Post a Comment