Monday, April 29, 2013

Review Rockestra WINGS 2013 ISTANA BUDAYA.




Gambar pinjam Oh!Bulan..


Joe & Bob

Poster Rasmi Wings Rockestra  2013 Istana Budaya

Gambar lame..Yob..
Awie pernah mendapat gelaran Artis lelaki paling seksi..Hehe..(Majalah URTV)
Ganas Abg Husin aku nih..Hehe..Jangan Marah ye Ayahanda Awie...///


Layan...


Malam tadi,Aku dan wife  pergi ke Istana Budaya..Konsert Opera Hidup 2011 masih segar diingatan aku.Baca sini Opera Hidup IB klik :  review-gathering-s2w-2011  Baca sini : ***Review Double Trouble 2010 Bukit Kiara***  Baca Sini : Ranggi Metropolis Wings Joe Masterpiece

Opening memang grand giler,Kelibat WINGS memakai sut,memang klass dan bergaya.
Aku tak boleh nak snap gambar masa show WINGS.(Asyik kena suluh laser jer dengan staff IB)

Konsert Rockestra WINGS bermula jam 8.45 malam,walaupun hujan turun,semangat untuk menonton persembahan WINGS tak pernah pudar…Rata-rata yang datang adalah peminat setia WINGS,mana taknya bro..Tiket Istana Budaya mahal..,paling murah pun RM69(kalau tak silap aku..)
Peminat-peminat yang hadir malam tadi berbagai peringkat umur…Ternyatalah muzik WINGS diterima umum.!!  

Lagu-lagu dipersembagkan(tak ikut susunan)


Anugerah
Hikayat Penuh Ranjau
Awang Thrasher
Alam Barzarh
Ranjang Mawar
Taman Rahidah Utama
Misteri Mimpi Syakila
Belenggu Irama
Dari Tuhan
Bujang Senang
Suara Kita
Kota Kemusnahan
Sayap Ilusi
Aminggo
Opera Hidup
Sejati (Muzik digubah semula Versi 2013)

Sebenarnya 19 buah lagu..3 Lagu lagi aku dah lupa…Penghargaan buat Awie yang menyanyikan 19 buah lagu dengan baik.

Dialog kelakar Awie spontan :

“Lagu ini dicipta oleh Bob Lokman Pas”
“I love you too..Ada Pak Jabit,ingatkan dah berkempen”

Dan aku respek dengan sifat rendah diri Brader WINGS…

Aku akan sentiasa menyokong =WINGS=

Nota :
- Suara Awie masih power macam dulu…
-Joe Wings adalah boss Anggerik Event.
-Black Wings dah jadi pengarah drama.
-Album terbaru WINGS “ Menakluk Kosmos”akan berada di pasaran Julai 2013

Abang -abang =W= yang meletup....

"Aku bersama WINGS di atas pentas"
"Aku melihat WINGS di atas pentas"
"Aku akan bersama WINGS selama-lamanya"
AWIE WINGS


Penghargaan Kepada :

1.Linda J Rasul,Wife Joe WINGS yang baik hati.(Sponser Tiket aku)
2.Saudara Madi dan Zul Azri Sayap2Wings.(Member baik aku)


Kreadit :

http://www.ohbulan.com
Wings Gegar IB SINAR Harian

Gambar lain :

Gambar WINGS klik : Oh Bulan


Joe  dan wife,Linda J Rasul

Tag : WINGS,Awie Wings,Joe Wings,Eddie Wings,Black Wings,Sesikulipat.blogspot.com,Pat-Pat Siku Lipat,Linda J.Rasul,Istana Budaya,Sejati 2013,Pak Jabit,Husin,B.A.S,PERTIGA,Ahli SSW*1*3*9



2 comments:

  1. salam 1wings


    gua rasa lagu yang lupa adalah:

    1) amok (opening)
    2) Pengabdian ku kekasih
    dua lagu di atas dari album Bazooka Penaka

    3) julang timur tengah (album mr barbarik)


    nice review bro.

    ReplyDelete
  2. Salam 1=W=

    TQ Bro..

    ada masa,singgah sini lagi..

    ReplyDelete