Saturday, June 1, 2013

" Menyelam " sampai sepuas-puasnya....


Entri ini adalah " kesinambungan" (ayat sastera ni) daripada entri  Teknik dan definasi menyelam dalam bundle (Lu orang boleh baca )Gambar - gambar yang aku  upload ni adalah gambar real bro...Itu yang aku letak tajuk entri ni " Menyelam " sampai sepuas-puasnya....Hehe

Aku angkat 1 ketul bundle jeans..( ambik ko!!! ) Letih aku nak select dan gred mengikut size dan menentukan harga untuk dijual.Dan yang best, bau seluar bundle ni...(untuk pengetahuan lu orang semua,seluar ni semua telah dibasuh mengunakkan sabun khas.,sebelum diketul-ketulkan)

Made in USA.Itu yang aku suka..Kalau beli kat butik pun belum tentu lagi dapat macam ni..Banyak made in  Hong kong..Nape?Tak caya..lu orang cuba tengok sendiri kat butik..Bukan aku nak "racun" korang...Kalau bukan Hong Kong,mesti made in Vietnam. 


Situasi ini adalah syurga bagi pengemar bundle macam aku nih..Pecah seketul bundle jeans macam ni..best bro...


Inilah  hasilnya...Tangkapan untuk hari ini...Hehe..



Tag : Pat - Pat Siku Lipat , Sesikulipat , Jeans , Denim , Made in usa , LEVIS ,Levis USA ,Bundle ,Geng  Peminat Bundle , Persatuan Pengumpul Jeans Bundle,Bundle Malaysia,Bimmer Malaysia Club,E46 Owner Club,E39 Owner Club,E36 Owner Club,S2W , Malai Rock Club ,Kelab Penyokong Kerajaan ,B.A.S,Anak Perak Bersatu ,R3 Owner Club,NISMO owner club.

No comments:

Post a Comment