Tuesday, October 25, 2011

Cincin Batu Delima

Contoh Batu Delima yg telah siap diikat dengan perak milik aku
Alhamdulillah,siap juga cincin perak ikat dengan Batu Delima(Batu Delima harga lain) yang aku tempah,harga dalam RM180,dihias dengan corak bercirikan bunga-bunga.Buatan tukang cincin  dari Kelantan,Abang Man nama dia.kerja tangan dia memang halus.kepada anda yang beminat boleh call aku 012 2558069

Untuk tempahan perak untuk cincin boleh hubungi aku..
harga dari RM150 sehingga RM400 bergantung kepada berat perak dan upah.



masih ada stock...Delima

Ikat oleh tukang dari Kelantan,sangat kemas.
Ini pula,cincin yang aku pakai di tangan kiri,jari manis.batu akid dari Makkah pemberian abah aku,kalau tak silap dah dekat 7 tahun aku pakai batu ni,dan yang best corak kat batu ni makin banyak.Masa aku mula-mula pakai dulu corak dia hanya sikit jer,Kuasa Allah SWT.

Kepada anda yg berminat boleh contact aku.

http://pat-patsikulipat.blogspot.com/ adalah blog aku jugak ..Menceritakan perihal jam tangan,sila beri sokongan anda.Terima kasih.

No comments:

Post a Comment