Wednesday, July 13, 2011

Baju Kurung..& Wife

Semalam,aku tunaikan juga hasrat wife aku..itu pun setelah seminggu tertangguh..
Bawa dia ke Kuala Lumpur,Plaza Warisan..Tujuannya apa lagi membuat tempahan baju
raya..Butik Lissa menjadi pilihan wife aku..Kalau tidak salah,tiap-tiap tahun wife aku
akan tempah baju dia dan anak-anak aku kat sini.

Tingkat 3 ,premis bernombor 4,memang tidak dinafikan jahitan butik ini memang terbaik
dan kemas..Kata wife akulah...Saja aku share dengan semua..Mana la tahu,kot ada anda
yang kat luar sana yang baru nak pergi tempah baju kan...

Korang tengok sendiri gambar yang aku snap curi-curi,masa wife aku sibuk deal tempahan baju..Sexy la pulak patung baju putih tu..Hehe..

 Korang cakap jer,sulaman apa korang nak..Semua dia boleh buat

Klass gitu!Tak gitu Kak Kiah?

Anak perempuan aku.. Zulsyafiqah..

Rasa pelik pulak aku publish berkenaan baju kurung pulak..Tapi tak pe ah..Bukan selalu hehe..Tak salah kan?

No comments:

Post a Comment