Tuesday, October 25, 2011

Levis Engineered Jeans

For Sale RM120 Siap pos laju
Sebut Levis semua orang tahukan,501,505,512 dan macam-macam lagilah nombor untuk keluarga Levis ini,ok kali ni ada sehelai Levis Engineered untuk dijual RM120 sekali kos Pos laju..Aku rasa harga ni dah murah,sebab biasanya harga market seluar ni dalam RM150 hingga RM170.

Dengan condition macam ni,memang harga patut...ni ada cerita pasal jeans Levis sini...
ni pulak Jeans 501 yang telah aku jual sini

Cun gilez

100% original

Size 33 panjang 43 inc

kain macam baru dan lembut

kaki 17 inc tak de koyak @ pecah terbaek dari ladang

Kat poket belakang ada koyak sikit...Aku dah hantar jahit zigzaz ..tak nampak dah..kesan koyak tu
berminat call segera...
http://pat-patsikulipat.blogspot.com/  blog aku jugak...
Anda dialu-alukan di sini...untuk follow blogs aku..

"Buat baik berpada-pada,kata orang tua...buat jahat jangan sekali,nanti kau akan rugi"Hukum karma =Wings=

Zul Pat-Pat Siku Lipat,

No comments:

Post a Comment