Wednesday, December 28, 2011

Selamat Pengantin Baru buat adik aku Zurina dan pasangannya Razak

Banner pengantin...menarik perhatian hadirin...
Bertarikh 24.12.2011 berlangsungnya perkahwinan Adik aku Zurina dan pasangan Razak di Kampung Seri Makmur,Kuala Kurau Perak.,majlis berlangsung dengan meriah sekali,rakan-rakan,sanak-saudara dan adik beradik berkumpul bersama.

Adik aku Zurina yang berkerja di Hospital Parit buntar Perak bertemu jodoh dengan Razak seorang guru agama sekolah kebangsaan di sini.Aku dan keluarga tumpang gembira.

Hadirin yang datang memeriahkan majlis ini...

Kari daging,kurma daging dan ayam masak merah..menu  istimewa beb....


Adik -adik aku dari kanan Fadly,Din(sepupu aku) dan yang baju hijau Abd.Hakim... 

pelamin dihias cantik..


Kepada Zurina dan pasangan,"semoga bahagia dengan perkahwinan ini"...


* Sila klik sini untuk melihat perfume untuk dijual (dijamin original & murah )




No comments:

Post a Comment