Monday, December 24, 2012

Lagi Contoh tinted ..


Bersua lagi kita..Untuk kali ni aku upload gambar kereta-kereta yang telah pasang tinted dengan aku...
Berikut BMW E36 Safety Tinted  :
Brand : Suncool USA
Harga Pakej : RM550
Specs : 4 mil Safety Tinted
Warna : Hitam 65% 

Ada bran?






Ni Cefiro model A32 Brougham 3.0 cc
Tinted Safety 4 Mil
harga aku pun dah lupa...
Kalau tak silap aku dah pernah publish dulu...





Nissan Grand Livina
Tinted UV potong panas..
Harga RM 799 semua cermin..Termasuk depan.



So,kepada kawan-kawan kat luar sana, nak tinted roger aku ok..ni no hp aku 012 255 8069

sesikulipat.blogspot.com



Tag : Tinted kereta Shah Alam , Buat Tinted , Tinted Murah , Suncool , Sequrity Tinted , Green dust , Gold dust Tinted , Murah Tinted , Klang Villey , E46 E39 E36 Tinted glass , Nissan Tinted , Volvo Tinted , BMW Tinted , Honda Tinted , Jimat minyak Tinted , Evo Tinted , 3M Tinted , Free Tinted ,Proton Tinted harga patut , USA Tinted , Double Layer tinted. 

No comments:

Post a Comment