Wednesday, February 2, 2011

EDWIN e-function kain pasir rare

EDWIN e-function kain pasir rare
Size 33x39
Item not for sale ..Preview only
Kain pasir ni nampak macam kasar tapi bila pakai,peh..Sedap,selesa dan bergaya..
Korang cuba cari e-funtion kat dalam Mudah.my tengok harga die..Dashyat kan,
dah boleh beat Evisu,501 dan jeans2 rare lain..E-Function adalah antara jeans terlaris
 keluaran Edwin selain Edwin502 ,503 dan 505 
(Model kepala kain+Butang Colour Emas/Gangsa)

Sebenarnya aku ada banyak lagi jeans yg rare,tapi tak sempat nak publish kat blog
kepada bro-bro yg baca blog aku ni,aku nak ajak korang share info sama-sama,
korang boleh email @ call aku ok,

Mr-Zul Pat-Pat Siku Lipat




 kain pasir biru muda yg nampak lusuh tapi cantik
 seluar ni aku dapat masa "menyelam"kat pasar malam putra height,puchong


E-FUNCTION RARE JAPAN

                                                            http://sesikulipat.blogspot.com

2 comments: