Friday, April 1, 2011

Aksi-aksi menggoda 501& 505 for sale



Berita  terkini yg aku dapat(Info ni dari member aku tokey kilang bundle)..lepas ni harga
barang bundle akan naik mendadak Semuanya berpunca dari Tsunami yg melanda Negara
Matahari Terbit iaitu Jepun..Peh!!! Dashyatkan..

Moral of the story,nak cari apa2 barang,sekarang lah masa terbaik..hehe3x

Dan kebetulan pulak,aku dah ada banyak stock Levi’s 501 dan 505..

Aku nak letgo murah2 jer…Harge kawan-kawan..(korang boleh order size 28~40)
Semuanya terbaik dari ladang..(copy iklan susu feanleaf) jgn marah …hehe
Semua original..Dijamin bro..(tgk cth gambar)











 yg ni not for sale 501 pelaris aku punya


cakap je size ape korang nak semua ada..




Levis 501  sehelai RM95 Siap Pos Laju

Levis 505  sehelai RM65 Siap Pos Laju


Untuk order call@sms Mr Zul Pat-Pat Siku Lipat

SMS kan nama&alamat size..

No comments:

Post a Comment