Friday, April 29, 2011

Memburu Impian..

Rasanya  sudah lama aku tak beli jam-jam dari Jepun..Kali ni,dengan komen Bro Amar Variasi Jam
kata jam dari negara matahari terbit akan naik harga di pasaran..ada jugak aku risik-risik kat Mr Danny
Cheong ,member aku tokey kedai jam kat Shah Alam..Dia pun kata memang betul..
Sambil tu aku pun tengok-tengok jam kat kedai dia..
Hasilnya seperti di bawah :


Casio Pro Trek (Harga market RM1.2k )

dan Seiko SKX023K2 - 7S26 -0050 diver (Harga Market RM800)

Aku cadang nak beli ni bulan depan..hehe


sekali pandang macam Rolex la pulak..Betul tak?


Layan gambar..


Cun jugak hasil buatan Jepun..Biasanya aku layan Swiss jer..


Mr Danny offer kat aku..Harga special..Aku dah beli pun jam ni..

Not for sale yg ni..Solid beb body dia..

Terbaik Seiko Diver ni..Koleksi terbaru aku..


Cun beb..


2 comments:

  1. hehe..aku pakai leather skrg dgn seiko tu

    ReplyDelete
  2. nak beli submariner mahal sangat 12k beb
    dapat ni pun ok la..hehe

    ReplyDelete