Friday, March 9, 2012

Asyik WINGS je...

Zul ko ni asyik Wings je!!!kata Tuan Syed http://irhomdeys.blogspot.com/ masa jumpa kat rumah Tuan Saiful hari tu...mr zul collection hehe...

ni aku ajak korang layan Di Penjara Janji by Bro Awie ,aku suka klip video ni..Sebab ni klip VEVO..Bro Awie buat album ni masa keluar Wings..
Masa ni lah Bro Mus join Wings.. Ini gambar family aku dengan Bro Awie & story sikit  review gathering s2w

Sorry Tuan Syed ..Saya  dengan Wings tak dapat di pisahkan..hehe jangan marah..Aku membesar dengan lagu-lagu Wings,banyak kenangan dan memori disebalik lagu Wings ni..sesikulipat.blogspot.com sentiasa menyokong =WINGS=


Zulsyafiqah anak abah...So cute!

Masa kat Borneo Baruk Club,Bukit Bintang,KL

Dengan Bro Black...

T.R 

Ada di jual kat kedai aku...

Barang for sale..Promote sikit jangan marah ye....Pat-Pat Siku  Lipat Collection...
kat Uptown Bazaar heritage Puchong Permai,lot No 25..

Zulsyafiqah & Zulaikha...Maria Mariana 3
Acah je!!


TQ...

No comments:

Post a Comment