Monday, December 27, 2010

Review The Godfather of Rock Wings Search at Sunway Lagoon



Malam tadi aku ke sana bersama wife... Jam 7pm aku 
keluar rumah ..Dari Puchong aku ikut highway LDP,
lepas  tol jer terus sesak..ni bikin panas,ada kancil 
putih depan kereta aku pulak terhegeh-hegeh..
bosan betul..aku ..sangkut “jem” je lebih kurang
 45 minit..tu belum campur dgn nak cari parking…
memang Double Trouble betul lah….



Member aku dah call,”zul,aku tunggu ko ni,ko kat
 mane?”kata member aku…aku pun jawap"dah sampai
ni "sebenarnya  tgh sangkut "jem",maklum la tiket semua 
member ada kat aku…8.30pm baru aku sampai kat 
pintu masuk Sunway Lagoon tu…malu pulak aku
kat member aku,diorang duduk area Sepang boleh 
sampai dulu..huhuhu….borak2 jap dgn diaorang..sambil
 tu,aku tengok peh!! Ramainya mat-mat rock…
macam-macam ada(pinjam iklan astro) yg rambut
 panjang ada,yg botak pun ada…pening aku….




Tepat jer 8.45pm,apelagi terus masuk dlm Sunway Lagoon…
Opening konsert..Si  Azlan the typewriter nyayi 2 lagu  
“Intanku Kesepian” dan lagu “Fantasia Bulan Madu”
..Okey jugak la mamat ni nyanyi live tapi tak boleh 
lawan dgn Otai kita Bro Awie dan Amy..Betul tak geng?



Lagu2 Wings malam tu :

Bujang Senang
Awang Trasher
Orang Kita
Inpirasi Taming Sari
Romania
Hukum Karma

Lagu2 Search Malam tu:

Pawana
*Aku pn dah tak ingat..Sori sgt…jgn marah yek!

Medley Wings&Search :

Sejati
Semalam yg hangat
Opera Hidup
Gemuruh
Gadisku
             Rozana 
Rock n roll lu punya suka

            *lagu2 lain aku dah tak ingat dah..Aku layan 
             sampai tutup mata..campur dgn penat lagi..ahh..





Apapun,aku puashati dengan konsert nih..Walaupun
“Husen demam”gurauan Bro Awie malam tadi..
”Amy pie..wet”pun masih okey walaupun dah berusia 53 
tahun..Tahniah kepada Wings,Search…Dan terima
kasih kepada Digi,Sinar FM,Hot FM..Kak Engku
,Bro Isma Halil Hamzah dan FBI kerana myokong muzik 
rock kita…Aku dgn wife
sampai rumah jam 1.15pagi..Letih beb...
tapi tak pe puashati…

"sayap2wings"




* Gambar aku dgn Bro Awie & Black ada..Tapi kat camera member..
Tunggu nanti aku publish kan..

No comments:

Post a Comment