Thursday, December 23, 2010

Sesi bertemu peminat 23 DEC 2010 jam 5 ptg

5.00pm peminat sibuk nk beli tiket







tiket2 utk dijual di kaunter digi

itu dia otai2 rock kelibat  bro awie,yazid,eddie dan black

"sesikulipat"kata bro awie sambil ketawa..haha..
tandatangan bro awie kepada "sesikulipat rock4ever"tanda sokongan beliau kat blog aku,tq brother Awie
tiket aku yg ada tandatangan bro awie&black
jgn marah..ha..
tkh byk kpd Bro Zul Azri Sayap2wings yg bg peluang aku mendekati wings dgn lebih dekat lg...kepada semua peminat rock semua,jom kita  turun 25 hb ni...utk memberi sokongan kepada otai rock kita ni..

mr-zul 012 255 8069
sebarang komen amat dialu-alukan.tk

*terima kasih juga kepada ahli2 sayap2wings yg lain..yg aku  tak sempat nak tanya nama..bro2 tentera darat dan laut yg aku sempat berborak sambil isap rokok..kepada Bob Klang,klu jumpa lagi ...kita boleh borak lama sikit..


Sokonglah Muzik Kita...


Mr-zul pat-pat siku lipat





No comments:

Post a Comment