Wednesday, November 30, 2011

Review Gathering S2W 2011





Baju yg ditanda tangan =W=


Gathering kali ini memang best untuk aku,bukan apa ,sebab kali ni aku bawa family...Aku sekeluarga bertolak dari rumah dalam jam 11:30 am..Sampai kat Restoran Warisan,dataran Merdeka dalam jam 12.30pm,nasib baik hari sabtu tu  KL tak jem sangat.


Ahli S2W




Baju sama dgn kereta


Anak aku


Sampai saja di pintu Restoran Warisan,member S2W dah ramai,yang aku kenal ada dan yang tak aku kenal lagi la ramai,maklumlah bro,inikan perjumpaan peminat-peminat Wings seluruh Malaysia beb...Paling jauh ada ahli yang datang dari Kuching , Sarawak.Minat =W=
punya pasal diorang sanggup datang beb...


Brother Awie sibuk turunkan autograf kepada peminat





Aku register nama dulu,pastu pegi kat meja dengan anak-anak dan wife...Minum-minum air dulu basahkan tekak.Sementara menunggu ketibaan Wings...Kelibat Brother Eddie muncul disusuli Brother Joe bersama family beliau..10 minit kemudian Brother Black dan Brother Awie...


Acara dimulakan dengan makan tengahari bersama Wings...Ahli S2W memang sporting,untuk pengetahuan acara ini berlangsung dengan tiada pihak media,so dapatlah ahli S2W mendekati Wings dengan rapat.Inilah keistimewaan menjadi ahli ,kami dapat beramah mesra dengan Wings macam keluarga beb..


Ahli S2W kecik,ape yang diorang borak tak tahu la..heheh



Bersama Bob member aku
=W= Sign...Sayap-Sayap




sporting bro Awie,walaupun tidak berapa sihat..
pastu nak ke Seremban pulak..
Dan yang best aku dapat tunaikan hajat anak aku nak berborak denganHusin(Awie)..hehe,
anak aku sempat tumbuk-tumbuk lengan Brother Awie..Aku tahu pun,masa dah balik rumah wife aku cerita..Kata anak aku kat wife badan husin keras...Gelak aku dengan wife..


Lepas makan,acara hari tu disambung dengan cabutan bertuah,tapi nasib aku tak baik takde dapat..Takpelah bagi peluang kepada ahli yang datang dari jauh..Acara diteruskan lagi dengan sesi bergambar.Penutup majlis dengan bersalaman semua ahli yang hadir.



special utk sesikulipat kata Awie
Badana free..hehe..Album Jerangkung Dalam Almari 


Tag : sesikulipat , pat-pat siku lipat,awie wings,


Bersambung...

No comments:

Post a Comment